Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee


Salam alayk & halloo everyone! Next week dah nak puasa kan? Last entry aisha share Set puasa shaklee, this time aisha nak share set kurus shaklee yang terhangat di pasaran! Memang our hot selling dari last year tau masyaAllah and yang bestnya sebab beli set ni boleh dapat setong cinch choc for FREE ! Best ke best? πŸ˜†

Tada! Present to you our best seller slimming set

This set sebenarnya bukan harga rm353 tau πŸ˜† jom aisha listkan normal rate each item dekat bawah

Cinch shake : DN RM152 | RP RM190

Omega guard : DN RM114 | RP RM142.50

Lecithin : DN RM53 | RP RM66.25

Herblax : DN RM51 | RP RM63.75

Green shaker : RM15

Total RM385 + Free 1 cinch RM152 

= RM537

Tapi special untuk this month promo RM353 ONLY tau! Murah ke murah? πŸ˜† mesti la murah gilaaa kan? 

Next aisha nak share fungsi setiap item yang sangat membantu those yg target nak pakai saize lebih kecil dari biasa confirm boleh insyaAllah! 

Dalam set ni complete tau untuk yg target nak loss weight, so kita provide

Cinch choc as meal replacement protein shake & you akan dapat cinch shake ni 2 tong tau! 

Herblax as detox agent

Lecithin as fat emulsifier

Omega as fat burner 

Konsep 3B ⤵️

✔️ Bakar πŸ‘‰πŸ» Proses pecahkan lemak

✔️ Buang πŸ‘‰πŸ» Proses detox / Nyahtoksin

✔️ Bina πŸ‘‰πŸ» Proses membina kembali oto sihat

Jom aisha share item dalam Hello New You Set ⤵️


MEAL REPLACEMENT CINCH SHAKE


Cinch shake ni adalah minuman protein juga dikenali sebagai pengganti makanan (meal replacement)  sepanjang proses menurunkan berat badan yang membantu kita rasa kenyang lebih lama dan bertenaga!

Comes with 3 flavor yang semuanya sedap sangat bagi aisha and mostly customer aisha pon sama tau. Flavor chocolate, cafe latte dan vanilla. Boleh bancuh plain sahaja tanpa susu sebab memang auto sedap creamy dan mudah diminum terus. Tapi boleh je nak dipelbagaikan cara bancuh, no problem boleh mix dengan yogurt drink, fresh milk dan blend dengan buah. 

Special cinch ni dari esp sebab ada kandungan leucine. Leucine ni bantu badan ni loss fat instead of muscle. So bila berat turun body kita takde lah menggeleber. Body lebih firm dan shaping cantik. Best kan?


LECITHIN


Lecithin adalah 'pengemulasi semulajadi' yang membantu memecahkan lemak dalam proses penghadaman. Nak tahu macam mana lecithin berfungsi?

Lecithin bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah dan mengapung dan mengelakkan lemak dari terus melekat pada dinding membrane.

Lecithin shaklee mengandungi sumber semulajadi daripada kacang soya organik dan setiap kapsul mengandungi 518mg lecithin soya termasuk 80mg kolina dan 48mg inositol.

Ada juga yang mengamalkan lecithin untuk kuatkan daya ingatan dan baik untuk kesihatan hati.


OMEGA


Biasa kita dengar Omega3 ni bagus untuk otak kan? maybe ada yang tak tahu omega ni sangat bagus untuk bantu turunkan berat badan secara sihat.

Omega bertindak sebagai pembakar lemak paling berkesan berdasarkan kajian sains. Omega bantu bakar lemak dimana ia bertindak balas dengan lebih baik terhadap hormon LEPTIN. Hormon leptin akan bg signal pada otak untuk cut our craving indirectly. Best kan?

So dalam hello new you set ni kita akan dapat item yang membantu pecahkan lemak dan bakarkan lemak. Proses turunkan berat jadi lebih mudah dan berkesan.


HERBLAX


Last item yang aisha nak share dalam set kurus hello new you ni, Herblax. Aisha boleh kata herblax ni ramai peminat tau. Tak kenal makan tak cinta. Macam tu la aisha dulu. Tak konsisten ambik herblax, bila dah konsisten rasa sayang nak skip tau. Memang best sangat effect herblax ni.

Herblax ni memang terbukti berkesan untuk masalah penghadaman. Bilamana proses pembuangan badan kita tak normal. Badan kita akan penuh dengan toksin tau. So dalam set ni shaklee sertakan sekali agent detox paling power dan berkesan iaitu herblax shaklee. Yang membantu detox dan bantu penjagaan perut dan usus. 

Fungsi utama herblax buang toksin dalam badan, mencuci usus secara semulajadi dan membantu melawaskan dan masalah sembelit.

Bila dah detox insyaAllah badan jadi lebih sihat dan segar kan?

Now aisha nak share testimoni set Hello New You yang menjadi one top selling since oct 2022. Tapi sayangnya set ni bakal tamat 31 mac ni tau, lepas ni harga back to normal dah takde dah harga promo rm353 untuk semua item diatas.

Kalau tengok memang banyak ya beza harga normal RM537dan RM353? Rugi kan kalau tak grab bulan ni? Next month harga back to normal RM537. Jangan cari dah harga promo, memang bye bye sayonara hehehe

Dekat bawah aisha nak share testimoni pengguna set Hello New You yang berjaya turun berat badan dengan berkesan dan sihat. Tanpa perlu bersenam yang susah susah dan tanpa perlu ikat perut untuk kurus.

Sempat lah nak kurus sebelum raya insyaAllah bersama  SET KURUS SHAKLEE


Jangan tunggu dah keh? Meh grab promo Hello New Set dengan aisha hari ni, klik link ni untuk direct whatsapp aisha πŸ‘‰πŸ» whatsapp aisha now

Special untuk customer aisha, aisha akan provide ebook guide untuk consume dengan cara yang betul dan berkesan. Ebook ni FREE SAHAJA. Make sure you grab dengan aisha πŸ’ž

Comments

Popular posts from this blog

COQ TROL PLUS SHAKLEE

Percutian Shaklee Setiap Tahun

Perbezaan vivix & resv shaklee